Uw gegevens
Naam keten
Uw naam
Uw functie
Uw e-mail
Hoe belangrijk is Weekend van de Klant voor uw marketingplan?
Helemaal niet belangrijk = 0
Heel belangrijk = 10
Belangrijkheid
1. Nam uw keten of namen er winkels van uw keten deel aan Weekend van de Klant?
Alle winkels van onze keten namen deel op zaterdag 30 september
Alle winkels van onze keten namen deel op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober
Meerdere winkels van onze keten namen deel op zaterdag 30 september
Meerdere winkels van onze keten namen deel op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober
Onze winkels namen niet deel aan Weekend van de Klant
2. Was het de eerste keer dat u deelnam aan Weekend van de Klant?
Ja
Nee
3. Waren uw winkels ingeschreven op de website van Weekend van de Klant?
Ja, via het hoofdkantoor hebben we alle deelnemende winkels ingeschreven via het excel formulier
Ja, we hebben de winkels individueel opgeroepen om zich in te schrijven op de website
Nee, onze winkels waren niet ingeschreven op de website
4. Op welke manier werd je aangezet om uw winkels in te schrijven voor Weekend van de Klant?
Via de nieuwsbrieven van Weekend van de Klant
Via de communicatie van Comeos
Via de communicatie van UNIZO
Via sociale media
Via onze lokale winkels
Het staat op onze agenda, wij nemen contact op met info@weekendvandeklant.be om ons in te schrijven
Ik werd niet aangezet om onze winkels in te schrijven.
Anders:
5. Heeft u gemerkt dat er tijdens het Weekend van de Klant meer bezoekers waren in uw winkels dan op een ander weekend?
Ja, in alle winkels
Ja, maar enkel in winkels in Vlaanderen
Ja, maar enkel in winkels in Wallonië
Ja, in de winkels in de gaststad Leuven
Ja, in de winkels in de gaststad Luik
Ja, in sommige winkels maar niet duidelijk definieerbaar welke
Nee, we hebben geen verschil gemerkt
6. Heeft u gemerkt dat er tijdens het Weekend van de Klant meer omzet gedraaid werd in uw winkels dan op een ander weekend?
Ja, in alle winkels
Ja, maar enkel in winkels in Vlaanderen
Ja, maar enkel in winkels in Wallonië
Ja, in de winkels in de gaststad Leuven
Ja, in de winkels in de gaststad Luik
Ja, in sommige winkels maar niet duidelijk definieerbaar welke
Nee, we hebben geen verschil gemerkt
7. Was u over het algemeen tevreden over Weekend van de Klant in uw winkels?
Ja, in alle winkels
Ja, maar enkel in winkels in Vlaanderen
Ja, maar enkel in winkels in Wallonië
Ja, in de winkels in de gaststad Leuven
Ja, in de winkels in de gaststad Luik
Ja, in sommige winkels maar niet duidelijk definieerbaar welke
Nee, we waren niet tevreden
8. Heeft u een speciale actie voorzien om uw klanten te verwennen in uw winkel(s) tijdens het Weekend van de Klant?
Ja, we hadden een kleine attentie voor iedere kopende klant
Ja, we hadden animatie voorzien in de winkel(s)
Ja, onze winkels mochten zelf een extraatje voorzien voor de klanten
Ja, we gaven korting
Nee, we hadden geen extra actie voorzien
9. Heeft u promomateriaal aangevraagd voor uw winkels?
Ja we hebben onze winkels ingeschreven voor 7 september en ze hebben een individueel promopakketje ontvangen.
Nee, we wisten niet dat we voor 7 september moesten inschrijven om gratis promomateriaal te ontvangen voor onze winkels.
Nee, we waren tijdig ingeschreven maar niet alle winkels hebben het materiaal ontvangen
Nee, we hadden geen promomateriaal nodig, we maken ons eigen materiaal.
10. Was u tevreden over de manier waarop promomateriaal verspreid werd?
Ja, dat mag zo ieder jaar gebeuren
Nee, dat kan beter op volgende manier:
11. Uw keten nam deel aan Weekend van de Klant dit jaar. Plan je volgend jaar op 5 en 6 oktober 2024 opnieuw deel te nemen?
Ja, opnieuw met alle winkels
Ja, opnieuw met een beperkte selectie winkels
Ja, maar met minder winkels
Nee
12. Heb je suggesties om de organisatie van Weekend van de Klant te verbeteren?
Page 1 / 1