Uw gegevens
 
Naam keten
Uw naam
Uw functie
Uw e-mail
 
Hoe belangrijk is Weekend van de Klant voor uw marketingplan?
Helemaal niet belangrijk = 0 
Heel belangrijk = 10
 
Belangrijkheid
 
1. Nam uw keten of namen er winkels van uw keten deel aan Weekend van de Klant?  
 
 
2. Was het de eerste keer dat u deelnam aan Weekend van de Klant? 
 
 
 
3. Waren uw winkels ingeschreven op de website van Weekend van de Klant?
 
 
4. Op welke manier werd je aangezet om uw winkels in te schrijven voor Weekend van de Klant?
 

 
 
5. Heeft u gemerkt dat er tijdens het Weekend van de Klant meer bezoekers waren in uw winkels dan op een ander weekend? 
 
 
6. Heeft u gemerkt dat er tijdens het Weekend van de Klant meer omzet gedraaid werd in uw winkels dan op een ander weekend? 
 
 
7. Was u over het algemeen tevreden over Weekend van de Klant in uw winkels? 
 
 
8. Heeft u een speciale actie voorzien om uw klanten te verwennen in uw winkel(s) tijdens het Weekend van de Klant?
 
 
9. Heeft u promomateriaal aangevraagd voor uw winkels? 
 
 
10. Was u tevreden over de manier waarop promomateriaal verspreid werd? 
 

 
 
11. Uw keten nam deel aan Weekend van de Klant dit jaar. Plan je volgend jaar op 5 en 6 oktober 2024 opnieuw deel te nemen? 
 
 
12. Heb je suggesties om de organisatie van Weekend van de Klant te verbeteren?